Biz çok yaşadık oğlum 2 aylıktı o zamanlarda bebek çok gazı olduğu için kaka yapamıyormuş. Ne kadar gaz çıkartsalar da içlerinde çıkartamadıkları gaz varmış. Bi de benim bebeğimin makatında sıyrık vardı o da zorluyordu yapmasını fitil kullandık 5 günde bir öyle yapıyordu. Masaj zeytinyağı ne yaparsak yapalım işe yaramıyordu.