oykununanneesi 152 cm boyum, babası da 173 falan. Ben kısayım eşimde çok uzun değil yani. 80 cm çıktı 1 yaş kontrolünde. Bize bir şey demedi. 10.5 Ayda başka bir doktora gitmiştik 76 çıkmıştı sanırım emin değilim kilosuyla boyu 1 yaş gelişiminde, ikiside aynı oranda arttığı için sorun yok demişti sadece 😀 kız bu arada. Bilmiyorum bence bir yerde duracak gibi geliyor 😂 152 cm olunca 🤦🏻♀️🤦🏻♀️