mira54 Selam arkadaşlar 3 aylık bebeğim burnu tıkalı serum fizyolojik ile buhar vereceğim ama serumdan ne kadar enjektöre çekmeliyim bilmiyorum eğer kullanan varsa yardımcı olabilir misin
begum153 mira54 şırınganın tamamını doldurun 5cc. 2.5 sağ 2.5 sol kısma sıkıp yüz üstü çevirin bebeği.Doktorumuz o şekilde anlattı.Benimde bebeğim 3 aylık oldu.2 günde bir yapıyorum.Hatta Osman Gönülal’ıda takip ederim oda aynı şekilde tarif etmişti.
Pinrrr mira54 buhar olarak vericeksen makinen vardır ozaman doldurursun bir iki dakika verirsin buharı yeterli bence ama en iyisini burnu yıkamak sık burna cebir sırtına pat pat vur sonra ben aspiratör ile cekiodum
mira54 begum153 ben nebulizatörke vereceğim buhar makinesiyle cesaret edemiyorum öyle yapmaya buhar da iyi gelir mi bilemedim doğalgazdan sanırım butunu tıkandı
metemom_ mira54 nebulizator kullanıyorum uzun zamandır 5 CC dolduruyorum aralıklarla gün içinde tutuyorum işe yarıyor sürekli vermiyorum