Kızlar ilk çocuğum erkek 2 yaşında ve ben yine hamileyim doğumuna bir ay kaldı bu çocuğumda erkek, gün yaklaştıkça nasıl bakacağım diye stresine girdim aslında isteyerek de yaptım çok da sevindim iki erkek arkadaş gibi büyürler diye nedense şuanda stres sıkıntı içerisine düştüm, birde gurbete gelin geldim yurtdışındayım eşimin ailesi çok yakın olmasada 2 saat uzaklıkta ama destek 0.O kadar özeniyorum tr de arkadaşlarım ailelerine bırakıp kahve içmeye gidiyorlar annelerinde kalıyorlar çocuklarıyla bana nasip değişmiş demekki Benim gibi gurbette tek büyüten anneler varsa destek alabilirsem psikolojik olarak rahatlayacağımı düşünüyorum. Allah yardımcımız olsun hepimizin.