meryem97 İlk kez kanguru ile dışarı çıkacağız ne giymeli? 35 günlük henüz. Tulum vs önerebileceğiniz bir şey var mı? Sizler nasıl giydiriyorsunuz
gizem1111 meryem97 ilk 3 ay kanguru değil de siling öneriliyor aslında yine bi araştırın isterseniz doktora danışın
gizematadeniz meryem97 cocuk fizyoterapistiyim. Ilk 2 ay kanguru tavsiye etmiyorum. Sling ile cikabilirsiniz. Bas kontrolü kazandiktan sonra (benim oglum 2.5 aylıktı) bebek beden kanguru ile devam edilebilir. Hangi sehirde oturduğunuz bilmiyorum ama su an 13 aylık oğlumla sadece ince tulum ve kanguru disari cikiyoruz.
ikibaloglanannesi meryem97 Oğlum 6 aylık. Kanguruya koyunca abisinin küçüklük tulumu var dışarı da giymelik. Onu giydiriyorum bu hava da. İçine de alt üst eşofman takımı. Biz büyük oğlumda da küçük oğlumda da 2.ayda kullandık kanguru. Ama bizimkiler başını dik tutuyordu. Doktorumuz başını dik tutunca kanguruya koyabilirsiniz demişti. Bence siz slinge koyun.
eymenku meryem97 aslında bebeğiniz küçükmüş ben o aylarda sling kullanıyordum üstünü normal ev hali giydirip altını bı kat fazla çorap giydiriyordum sling kumaşı da sıcak tutuyor çünkü bacakları da kapanıyor slingl ama yine de içim rahat etmiyordu ayaklarını kapatıyordum ekstra bı çorapla
meryem97 mnakrkt merhaba chicconun bir modeli yenidoğana uygundur yazmış ama siz böyle deyince bilemedim
alpaslanmom_ meryem97 bebeğiniz başını dik tutabiliyor mu tutabildiği zaman kanguru kullanabilirsin demişti doktorumuz
simseklivekalpli meryem97 patikli alt giymesin, ayakları sıkmasın, külotlu çorap, normal alt olur. Uzun mesafe gideceksiniz üstünü bi tık ince giydirin terliyorsunuz çünkü beraber