miniksercedefne sseeyyda ilk bebeğim 11 aylıkken , 2. Bebeğimde 13 aylıkken oldum. Doktor emzirdiğin süre boyunca olmayabilirsin. Ama kontrole gelmen iyi oldu demişti
hamcokelek33 sseeyyda 40ım çıktıktan sonra ufak kanamam oldu birkaç kez, ikinci ayda tam adet görmeye başladım ve düzenli oluyorum 3 aydır
arenadatnbas sseeyyda üçüncü doğumum ilk ikisinde 40dan sonra olmuştum ama bunda olmadım adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor ama henüz bişey yok doktor da 1 sene olmazsın demişti