momofalya yemek formuna aşağı yukarı 7-7,5 aylıkken geçtim ama şu an 9.5 aylık olmasına rağmen hala ayrı yemek yapıyorum çünkü biz kendimize şu an yemek yapmıyoruz 😅 yoksa doktor önerisi siz ne yiyorsanız sofrada o da aynısını yesin sadece tuzsuz haliyle demişti