urasmom6 14,5 aylıkken geçmiştik teke. Çocuk iyi uyusun diye teke düşülmez çocuk teke düşmenin sinyallerini veriyorsa düşülmesi gerekir yoksa gece tabi yine sıkıntı olur hazır değilse. 2 uyku yaparken 2. uykuya direnmek ve uykusunun gelmemesi tek uyku sinyalleridir, birkaç gün gözlemlenmelidir. Bunun dışında 12. ayda atak var, ayrılık kaygısıda oluyor o yüzden gece uyanmalar ve uykuya geçişlerde sıkıntı olabilir. Gece emmesi olan bir bebekte gece her şekilde kalkar tabi buda var