Arkadaslar bu ay 2. Bebişe niyetlendik adetıme daha 3 4 gun var erken gebelık testı yaptık yaptıgkmız an ikinci çizgi çıkmadı banyoya bıraktım testı unutmusum bıle bı kac saat sonra gırdıgımde gozume çarptı çok silik ıkıncı çizgi olusmus sizce gebelık varmıdır yoksa test dura dura alttan ıkıncı cızgı rengını kendımı olusturdu yaşayan varmı bebek yoksa asla kac saatte gecse ıkıncı zıgı olusmazmı kafam karıstı yardımm