kubrakubraaa Kızlar merhaba oğluma 1 yaş doğum günü yapacağım doğum gününün olduğu gün mevlit okutmayı, diş hedigi yapmayı da düşünüyorum, sizce menü olarak pide ayran pasta mi gider yoksa normal doğum günü menüsü mü, işte poğaça kurabiye pasta vs
gkt300_ kubrakubraaa ikiside olur hangisi kolayina giderse onu tercih edebilirsin. Pide ayran daha kolay gibi.
balyanakannesi_ kubrakubraaa pastasız doğum günü olmaz kabalık olacaksanız bir yaş bebekle pasta yanına hazırlık yapmak zor olabilir onun yerine önce pide ayran servisi ardından pasta servisi yaptırabilirsiniz