Bebeğimin doğum kilosu 4170gr boyu da 52 cm
Şuan 3 aylık ve kilosu 8400gr boyu 68 cm doktor obez bir bebek dedi anne dütüyle besleniyor sütüm azaldı iyice olmadığı zaman mama veriyorum günde 1 kere oda arada ne yapmalıyım tehlikeli bi durum söz konusu olur mu acaba