Merhabalar. Benim de bebeğim 6 buçuk aylık kusma yok ancak dediğiniz gibi sürekli rahatsızlık hali ağlamaklı. Ikınma değil de kasılma gibi bi hareket yapıyor. 2 ayrı doktora gittim her tahlili verdik ancak bi teşhis koyamadılar. Napıcamızı bilemiyoruz. Siz bir çözüm buldunuz mu?