Merhabalar bebegimi yediriyorum bir süre kucağımda da tutuyorum ama illa ağlıyor ve yüzüstü şekilde sürünmek oynamak istiyor doktora söyledim yüzüstü durmasına bir sakınca yok diyor fakat sürekli kusmasına sebep oluyor bu ve çocuk bütün gün yüzüstü durmak istiyor geceleri de öyle uyumaya çalışıyor tabi ben müsade etmiyorum geceleri öyle uyumasına yani bunun bir yolu var mı kucağında bekle diyeceksiniz bekletiyorum ama eninde sonunda yüzüstü durup oynamak istiyor beş aylık o kadar süre durunca ben bile kusarım yani sürekli sürünmeye çalışıyor ve ağlıyor gidemiyor diye ağlıyor sanırım