umay845 Kızlar 22 eylül pik olmuştu. Reglime 7 gün var. Ovülasyon testi yaptım az önce. İkinci çizgi silik çıktı. Gebelik olabilir mi? 27 sinde yaptığımda da silik çıkmıştı. 
princessmom_ umay845 zaten hep ovülasyon testi silik çıkar hamilelik testi yapın böyle belli olmaz ama daha erken
altay2123 umay845 ben ovulasyon testi ile öğrendim hamileliğimi ama boyle silik değildi iki çizgide aynı koyuluktaydi
adaatuna umay845 ovulasyon testleri her zaman silik çıkar zaten vücutta LH hormonu hep vardır sadece yumurtlama zamanı çoğalır ve koyulaşır
umay845 princessmom_ Bir arkadaşım gebelik olabilir dedi kafam karıştı benimde. Regl günümü bekleyeceğim artık
princessmom_ umay845 genelde gebelikde koyu oluyor yumurtlama günündeki gibi ama yinede en doğrusu kan vermek hatta normal testler bile bazen yalancı pozitif yapabiliyor gönlünüzce olsun ❤️