dalcakilci niye utanç verici olsun annelikten önce siz insansınız. Siz mutlu olmayınca bebekte mutlu olmaz. Dediğim gibi bebeği erken uyutmaya alıştırın cok guzel bir şey. Bebeğim 8de uyur bizde eşimle 12ye kadar filan otururuz film izleriz, oyun oynarız, telefondan oyunlar oynarız online, beraber bir seyler hazırlayıp yer içeriz filan. Cidden şiddetle tavsiyem. Annenizde destekmis haftanin bir günü annenize bırakın paranız yoksa bile basbasa markete gidin içecek alin parka oturun o bile cok guzel. Bebek bakma konusuna gelirsek 8 ay eskisi kadar zorlamaz sizi eğer emekliyorsa oturabiliyorsa temizlik yaparken ona da yalandan bi görev verin yapsın yemek yaparken verin tencere filan oynasın cok severler oyuncaktan bile cok. Erken kalkarsa işiniz de erken biterse beraber oyunlar oynayın. Bir de uyurken Ev işi yapmayın hepsini uyanıkken halledin uyuyunca bi kahve yapın icin. Kendinize alan açın Emin olun fikriniz değişecek bu anlattıklarımın hepsini kendim yaptim ve cok iyi geldi.