zehra5555 doktorlar 12 güne kadar normal diyor fakat bazıları eğer rahatsızsa normal değil diyor biz 4. Aya kadar yaşadık bu sorunu bir doktor makatında spazm olduğunu söyledi onu eliyle açtı ondan beridir her gün yapıyor. Gliserin kansuk yada poposunu uyararak yaptırıyordum o dönemde şuan 1 yaşında 3. Haftada başlamıştı bizim kaka yapamama aslında kabız değil sadece kaslarını kullanıp çıkartamıyor sürekli ağlayıp ayaklarını çekiyordur