Sosyal medyada bir ara öğündür gidiyor.
Ben kahvaltı ve öğlen kesin veriyorum. Eğer öğlen ikindiye falan kaydıysa 2 öğün kalıyor çünkü yatmadan mama içiyor 8 gibi de uyuyor.
3 öğün olursa da 3. Öğün yorurt yada meyve püresi veriyorum.
Yani sabah güzel bir kahvaltı yapmış oluyor, öğlen sebzesini kıymasını et suyu yada tavuk suyunu almış oluyor akşamda meyve bir günde tüm besin çeşitlerinden almış oluyor bence.
Sosyal medyada bilmemneyli muhallebi, bilmemneli puding ara öğün falan… ben meyveyi meyve olarak veriyorum. Ayrıca mamada içtiği için öyle ara öğüne falan yer açılmıyor yani bizde. 2 saat arayla beslemek istediğim zaman istemiyor bende açlık süresini en az 3 saat açıyorum oda anca 3 öğün oluyor.
Sizde durumlsr nasıl?