Hanımlar yakın zamanda bu hastanede doğum yapan varmı oranin dogumhanesi de doguma kadar refekatcin yanında kaliyormus dogrumu ilk dogumum şehir hastanesi nde oldu şimdi eşim madem böyle 10 dk mesafede 2 buçuk yaşında bir cocugumda var en azından birşey lazım oldumu çabuk gider gelirim dedi birde şehir hastanesinde ziyaret saati harici görüş yoktu hastaneden çıkınca oglumu gormustu babası aslında dogumdan cikincada oğlumu gormesini istiyorum ne yapicagimi şaşırdım iki hastanedede kayfim var