nez34 10 aylık kızıma dogmadan önce kalbınde acıklık var demıslerdı dogduktan sonra normal çocuk doktoru kontrol etti ufak bı acıklık dedı şuan ne durumda oldugunu ögrenmek ıcın kontrol ettırıcem varsa onerılerınız beklerım
Enesinannesiii nez34 mehmet burhan oflaz hoca var çok çok iyi ama ilk muayene olarak düşünürsek şehir hastanesinde erkek bi doktor vardı oda çok iyi kendisi bizi prof doktora yönlendirmişti burhan hocayı da o önerdi