Merhaba, 5 buçuk aylık olduk bugün. Tadımlara başlayacağım fakat daha önceden havuç ve kabak tattırdım. Havucu sevdi kabak yiyince daha ağzını açmadı ne zaman kaşıkla birşey uzatsam kapatıyor ağzını. Yoğurt falan seviyor. Nasıl sevdirebilirim yemeyi? Birde yeni tarifler varsa paylaşırsanız sevinirim 🫶🏻