mamaisqueen NilBensu eşimin arkadaşına yaptırıyorum o yüzden baya uygun 3.500₺ tanesi. Bir kaç tane yaptıracağım, sonra da kaplama 🥲
NilBensu mamaisqueen bende bugün kanal tedavisi yaptırdım mutlaka kaplamada yaptırın dediler . Zirkonyum. Sizede böyle bir işlem mi olacak ?
mamaisqueen NilBensu evet bende kaplama yaptıracağım ama bu “kanal yapılıyorsa kaplama şart” gibi bir şey değil. Benim dişlerim sağlıksız ve full dolgulu artık dolgu tutmuyor bu yüzden kaplama şart. Sizde de aynı sorunlar varsa bu yüzden önermiş olabilir doktor
NilBensu mamaisqueen evet malesef bendede böyle sorunlar var. İşlemsiz dişim yok diyebilirim. Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için💐
ecempeker NilBensu devlette yaptırdım 2 hafta önce mrsaj olarak geldi SGK dan 2200 lira gibi bişiydi yani Ankara da