Nisakrkmz 31 aylık kızım aylar sonra 3 yaşında olucak 1,5 yaşından beri 2 yaş sendromuyla savaşıyorum resmen yetmezmiş gibi şimdi üç yaş sendromu başladı 🤦🏻♀️ zaman zaman çok ağladığım oldu bunaldığımdan artık anladığı için ağlayamıyorum ama kayınvalideme götürüyorum biraz oynuyorlar gidip alıyorum zor valla seni anlıyorum çok iyi