Merhaba, 3 derece miyopum. Ve bu beni artık çok zorlamaya başladı. Gözlük takmıyorum bu daha da yoruyor gözlerimi.surekli baş ağrısı göz ağrısı uyku alamama vs. Bunlar oluyormuş zaten.istanbul da bu ameliyatı olanlar var mı ? Veni vidi göz düşünüyorum ama doktor önerebilir misiniz