
Kızlar bebeğim 1 buçuk yaşında 1 haftayı geçti regl olamıyorum 2 gün önce test yaptım tek çizgi çıktı biraz zor süreçten geçiyorum stresten gecikmiştir dedim bugün tekrar yaptım yine tek çizgiydi çöpe attım içime bir kurt düştü 15 dk sonra baktığımda silik ikinci bir çizgi böyle oldu sizce yanlışlık var mıdır