Oğlum 21 aylık, ufaktan tuvalet eğitimi vermek istiyorum tüm her şeyimiz hazır fakat şöyle bir durum var ilk denememizi 3 gün önce yaptık 2 kere kendi lazımlığına çişini yaptı. Oyalayabildiğim kadar oyalıyorum orda fakat durmak istemiyor, sıkılıyor. Kitap açıyorum, cırt cırtlı sesli kitaplar veriyorum ama hepsi bir süre idare ediyor ve o sürede çişini yapmıyor. İlk denemede 2 başarılı sonuç alırken 2 başarısız sonuç aldık. Tuvaletten çıkardıktan 2 dakika sonra kaçırdı, tepki vermedim olabilir annecim temizleyelim şimdi bir daha tuvaletin geldiğinde söyle gibi kibar şekilde konuştum tak aradan 5 dakika geçti bu sefer kakasını yaptı. Tamam dedim hazır değilsin demek ki, 3 gün sonra bir umut tekrar denemek istedim. 15-20 dakika aralıklarla tuvalete oturttum bu sefer klozet aparatıyla klozete oturttum bu sefer hiç yapmadı, rahat bi 4 5 kere o tuvalette oturduk. Yine aynı şekilde kitaplar, pipetler cırt cırtlar ama yapmadı. Hazır değil galiba biliyorum ama bende 8 haftalık hamileyim en azından doğuma kadar tuvalet eğitimini almasını istiyorum. Hazır olduğunu anlamam için sinyaller var mıdır mesela. Yani aslında canı istediğinde gidip kendi lazımlığına oturuyor ama bunu oyun haline getirdi diye düşünüyorum. Bir öneriniz veya tavsiyeniz var mıdır bu konu hakkında