bsra_hdr38 Beneğim ayda 500 gr alıyor hipp kullanıyoruz ayı 2,5 aylık kilosu 4200 kilo aldıran öama hangisi
mutlulukkkzamani bsra_hdr38 ilk iki ay daha çok alırlar sonraki ay az alır olmadı maması i degistir emziriyorsan sık sık da emzir
ftmylm bsra_hdr38 biz hipp organik combiotic kullandık ilk altı ay kilo alımı güzeldi sonra hastalandı mama içmiyordu bıktı mı acaba bundan dedik aptamil pronutra aldık üç haftadır onu kullanıyoruz bakalım yedi ayı dolunca bir hafta sonra göreceğim ne kadar aldı
bsra_hdr38 1momm2baby az alıyo dr bidaha cağırdır 2 hafta so ra zaten minil ayına görede küçik duruyor
bsra_hdr38 mutlulukkkzamani evet işde mama emzırıyo da işde cok yıyyencock deıl hep uykulu memede durte durte anca
mutlulukkkzamani bsra_hdr38 uyurken mama ver öyle daha iyi oluyor yemesi kalktığında emzir sonra mama üstüne ver
frtays Benim bebiş 2470 doğdu şimdi 2 ay 15 günlüğüz 2 aylıkken gittik ölçüme 5150 idi. Aptamil puronutra kullanıyorum