hayal342 Kızlar bebeğim doğduğu andan beri çok gazlı çok çektik hala çekiyoruz 4 aylık. 2.ay da gaz damlasını bıraktık çok fayda etmiyordu doktor bazı çocuklarda tek çare büyümek dedi. Yine baya gazı bar size yeniden başlamalı mıyım doktora sormayı unuttum
organikirmik hayal342 daha çok oturmaya başladıkça bitti evet. En azından geceleri verseniz zararı olacağını sanmıyorum
hayal342 organikirmik yaaaa doktor oturmaya başlayın dedi ge 2 gündür oturtunca gazı çıktı demek ki oturmak işe yarıyor siz yazınca farkettim
organikirmik hayal342 evet evet bizim doktor da 4. ayda başlattı 4. ayda azalmaya başlamıştı ama artık 5. ayda tam olarak oturmaya başlayınca şükür geçti o çileli günler 🫠