Durum_m ben çok memnunum gerçekten hipp ve bebelac gold en iyisi oğlumun reflüsü olduğu için mamaları ara da bir değiştiriyorum evolvia aldım bu ay ona da çok iyi diyorlar ama oğlum sevmedi bebelac 180cc içiyordu bunda 90 120 cc anca tekrardan bebelac gold sipariş ettim