Kızlar böyle değildi yine gündüz zorla uyurdu az az uyurdu ama en azından bir nefes bırakırdı yani. Bıraktığım gibi uyanıyor . Gece de uyurdu 2 kere filan kalkardı . Artık Gece saatte bir kalkıyor ne gündüz ne gece rahat bırakıyor niye Böyle oldu tekrar gazlandı gibi de anlamadım hiç 🥺 sizin bebişler nasıl .