anneplus Merhaba anneler doğumdan sonra idrar yolu enfeksiyonu olan var mı? Varsa da nasıl kendinizi tedavi ettiniz nasıl geçirdiniz yardımcı olabilir misiniz lütfen
acarrr1 anneplus tek tedavi antibiyotik ama kafanıza göre değil tabi doktor kontrolü ile veee kesinlikleee NİOLİ YAĞI bunu her kadın kullanmalı enfeksiyona dair birşey kalmıyor düzenli kullanım da ama ve kokuuuu asla yok
acarrr1 anneplus o zaman muhakkak nioli yağını kullanın aktarlar da falan var sadece 2 damla yeterli fazlası hem yakıyor hem çok aşırı kokusu ağır oluyor