Kızlar bu gün facebook'ta benim olan bir resmi paylaştım, üzerine de aynen şunu yazdım. NİYETİN NEYSE ELİNE GEÇECEK ODUR. < yemin ederim aklımdan kötü birşey geçirmedim onu paylaşırken adam kafasında neler nelerrrr kuruyorrr🤦♀️ nasıl bir beine sahib anlamıyorum, mesela ne niyet ettiysen kalbinden ne geçiyorsa o olur elinde, neden paylaştın bu yazıyı diyor sen ne çıkardın bu yazıdan diyor😂😂 dedim peki sen ne çıkardın o ben çok şey çıkarabilirim diyo, dedim hadi söyle bakalım hangisi. Orada sen varsın diyor yazmışsın ne niyet etiysen eline geçecek odur belki bir erkek, seni niyet ediyor da eline geçsin diyorrr yaaa kafayııı yiycemmm 🤦♀️dedim sen kendi kendine böyle şeyler kafana koyuyorsun, peki siz ne çıkarabilirsiniz bu yazıdan. Herkes mi acaba benim eşim gibi düşünüyor bana saçma geldi.