7 ay 17 günlük bebeğim. Gündüz 3 uyku yapıyor iki hafta öncesine kadar 3 saat falan uyurdu totalde 4.5 aydan beri gece uykuları sıkıntılı çok uyanıyor. Doktor 3 saat çok fazla dedi 2.5 saate indirebildim diğer türlü uyandırınca daha huysuz oluyor bazen kendi 2 saat falan uyuyor toplamda ama gece yine değişen bir şey olmuyor. Chatgptye sorduğumda bu ayda bebeklerin 2.5-3.5 saat aralığında gündüz uykusu yaptığını daha fazlasının gece uykusunu bölebileceğini söylüyor netten baktığımda da aynı şekilde. Acaba gerçekten fazla mı uyuyor yoksa uyku uykuyu getiriyor mu ?
Arkadaşımın bebeği 2 yaşında o bile gündüz 2.5 saat uyuyor yani benimki daha küçük 3 saat uyuması çok normal gibi.