Merhabalar oğlumun beşiğini söktük 3 yaşında 2.5 yaşa kdr emzirdm ögle uykularını doğduğundan beri beşiğinde yapar bu zamana kdr hep beşikde yattı bnde onunla beşiğin yannda yattm anne yanı beşiğiydi bu arada 1 hafdadr kendii yatsn diye uğraşıyorum gece 3 4 defa kalkıp aglayark yanımıza geliyor 1 i çiş gerisi aglama vs odaya nasl alşdrablrz gece uykumz kalmadı gece çok sk kalkdı içn gündz 3 4 saat uyumk isdiyor uyumasına izin vermeynce çglık kıyamet hhuzrsz bir günnn