Snadiye Bugun ağzına bir lokma bişey yemeden uyudu hiç iştahı yok kaşık getirince ağzına dişlerini kitliypr hiç iştahı yok sizinde başınıza geliyor mu yemeden uyuduğu oluyor mu
HamzaSiracveBen Snadiye kaç aylık acaba biz 14 aylık olduk bu zamana kadar sadece suyla geldik cok uyudu ac karnına bazenlerş uyku esnasında mamasını veriyordum bıberonla alıyordu bazende hiç acmazdı agzını
Deletedmom277 Snadiye kızımın diş dönemlerinde bunu çok yaşıyoruz. Üzülmeyin geçicidir. En sevdikleri yiyecekleri sunun yemiyorsa eyvallah deyin. Diş çıkartacaktır sancısı vardır yemek istemiyordur
Meryemdeveci Snadiye benim oğlum bunu çok uzun zamandır yaşıyoruz piskolaji adına birşey kalmadı bende
Snadiye HamzaSiracveBen Deletedmom277 12 aylık 3 aydır 10 dişi var yakında 20 lik dişlerini çıkaracak 🤪
Snadiye Meryemdeveci bende ağladım dün artık ya çok zor o yemeğince bende yemiyorum kaç aylık çocuğunuz biz 12 aylığız
Meryemdeveci Snadiye 20 ayligiz 11 aylıkken bir başladı istahsizlik o gün bugün devam gün içinde yediğimiz tek şey meyve ve kefir yoğurt sadece yemek yemiyor bizimkisi ama onun dışında ıvır zifir ver yer
Meryemdeveci Snadiye geçmiş olsun biz baktırdım 14 aylıkken o zamanda istahsizdi kan ve dvitamin iyidi o yüzden bizimkisi ondan degil