Sizin gene iyi, ben geçen kızımla birlikte merdivenden düştüm. Kızım kucağımdaydı, onun düşüsünü yavaşlatayım derken kendi ayağımı burktum ve şişti. 1 haftadır şiş. İkimizin de röntgeni temiz çıktı şükür. Doğum yaptım yapalı en büyük korkum bebeğim kucağımdayken düşmektir 😒 geçmiş olsun size de, bakın iyiymiş. Bebekleri melekler korur derler 😊