seldaklbr Herkese merhaba oğlum 1 yaşında prima premium care bez kullanıyorum ama genel olarak neredeyse her akşam çişi taşıyor ve bebeğim uyanıyor. Uyurken altını değiştiremiyorum çünkü hemen uyanıyor, bu durum için önerisi olan var mı
etuerk seldaklbr ben herşeyi denedim farklı bez büyük numara bez ama olmuyor yüz üstü yatıyor oğlum bu yüzden hep taşıyor çare sadece gece bez değişimi yapmakta
birhanim25 seldaklbr az önce kontrol edeyim diye odasına gittim baktım ki taşmış 🤦🏼♀️ Hemen üstünü başını değiştirdim üşümesin diye Bezin ön kısmını biraz içe katlayarak bağlıyorum her zaman taşmıyor
nnoktaa seldaklbr gece çok mu emiyor/ mama içiyor? Bu ara ben de bunu takip ediyorum üşüdüğü için çok çiş yapıyor diyen de var çok emdiği için diyen de var. Bezle alakası olduğunu düşünmüyorum. Prima kullanan arkadaşımın oğlunun da taşıyor molfix kullanıyorum bizim de taştığı oluyor.
ecempeker Sllepy kullanıyorum benim oğlan döne döne yatıyor hiç taşma yaşamadık 1 yaşında yani bilemedim bezden dolayı bence
myangelson seldaklbr benim oğlumun da taşmaya başladı ama gece en az 2 kere mama içer yazın ter yoluyla atılıyordu şimdi terlemedigi için idrarla atıyor o da taşma yapıyor bir de oğlum yüz üstü yatar hep ondan dolayı taşıyor. Mecbur tasmadan bez değiştirmeye çalışıyorum. 🥲
seldaklbr Akşam 8:30 dokuz gibi uyuturken içiriyorum mamasını gece de uyandığı zaman bir defa içiriyor mama her akşam aynı şekilde geçiriyorum aynı ölçüde geçiriyorum ama bazı akşamları taşıyor bazı akşamlar taşmıyor çok sıkıntılı bir durum buna nasıl bir çözüm bulabiliriz acaba
meleka234 Sleepy kullanıyorum hiç taşma falan yaşamadım bu zamana kadar 1.5 yaşında kızım. Geceleri aşırı emen bi bebek ona rağmen hiç yaşamadım böyle bir şey yatmadan hemen önce değiştiriyorum bezini