ayliz4555
Sabah 11’de yatışım yapıldı 17.10 da oğlum kucağımdaydı 6 saat sürdü. Ama o 6 saat 60 saat gibi geldi bana. Suni takıldı, sürekli açıklık kontrolü yapıldı suyum patlatıldı, sondayla idrar boşaltımı yapıldı derken, ay bu sefer erkenden gitmicem hastaneye son dakikaya kadar evde kendi sancılarımı çekicem, olursa tabi 😅