Günlerce evde sancı çektim ara gece gitmiştim 8 cm ile 20 dakikada olmuştu doktor az daha evde kalsan doğum olurdu deyip kızmıştı biraz bana ama bir anda çok şiddetli sancı ile gittim bende anlamadım o an çok şükür kolay oldu 3. Bu arada ama ilkler de aynı idi 😁