3 ay 20 günlükken başladı bizim. Coook zordu asla yediremiyordum saatlerce biberon başında kalıyordum. Geze geze , hoplaya zıplaya bı şekilde bitirtmeye çalışıyordum. Ayı ilerledikce hafifliyor ama . 5 buçuk aylık , birtek sabah uyandığında iştahı olmuyor onun dışında yiyor . Dediğim gibi ayın ilerlemesi de bir etken , birde ben baktım olmuyor taktik degistirdim . Yemeyecekse zorlamamaya başladım
5 saate kadar aç kalmasına izin verdim . Ne zamanki kendi açlık sinyalleri vermeye başladı o zaman eğlenerek gülümseyerek verdim mamasını . Açlıktan aglayana kadar bekledim açıkçası. Şuan kendi talep ediyor 3 buçuk 4 saatte bir . Ne kadar zorlarsak o kadar inada bindiriyorlar . Birde böyle deneyin isterseniz 🌺