Şuan konu olarak “t-T” kere geçtik aşama kaydettikmi yani sayılır. Kelimeyi söylüyorum içinde varmı diyorum bu harf evet var anne diyor ara ara karıştırıyor bazen var diyor bazen yok nadir oluyor o durum. Harfleri çarpıtip kelimede Cok zorlanıyor hala kelime kursmiyor ben çok üstüne düşüyorum ama yok öyle uunutmus gibi bakıyor bir de a ile e yi sürekli karıştırıyor söylesem bile bak bu a değil e diyorum duraksiyor hiç hatırlamış gibi olmuyor büyük harflerle de de aynı öğretmene durumu sordum unutuyor dedi harfleri sürekli çalışmamıza rağmen sizde durumlar nasıl disleksi tanısı koymak için daha çok erkenmi yoksa sizlerde de de durumneredeyse aynımı