gizemmeh4 Kızlar tam iki ay oldu sezeryan olalı adetim oldu bitti akıntı gibi yine peçeteye silince kan geliyor birde hafif sızlama var dikiş yerinde acaba dikislerim mi patladı
gizemmeh4 Svgcarim ağrı geçti fakat adet gibi arada sırada peçeteye kan geliyor yada 2 gün gibi sürüyor
Svgcarim gizemmeh4 ilişki sonrası leke geliyor mu acaba bende doğum yapalı nerdeyse 2 ay oldu ilişki sonrası leke geliyor bazen kırmızı bazen pembe
murek Sızlama benim 6 ay oldu hala var hatta geçen ay günlerce süren dikişlerimde ağrı oldu bende sezeryandan sonra hem kendimi çok yordum hemde kontrole gitmedim ama kanama hiç olmadı sızlama hala var