brvnkr Bu aralar sık sık yaşıyorum. Kabızlık şişkınlık karnım sertleşıyor Neden olabılır yaşayan varmı karnım sürekli ağrıyor hangı bölüme randevu almam Lazım
hayrunn brvnkr eğer alerjiniz vs yoksa ilk önce kimyon çayı içmenizi öneririm. Annem gaz için 2 yıldır ilaç kullanıyordu hatta raporluydu. Bebeğime gaz için yapınca annemde deneyeyim dedim kullandığı hapı bıraktı şu an çok rahat
defnedilej brvnkr üşütüyor olabilirsiniz.gaz yapan yada baharatlı şeyleri çok tüketiyor olabilirsiniz.sıcak su torbası işinizi görür.sonrasında ağrı kesici de alabilirsiniz.yürüyüş yapabilirsiniz gaz için.