cnngkdmr badem, fındık, kabak çekirdeği içi, cevizi blenderdan çekiyoruz. Susamı ayrıca toz haline getiriyoruz, chia tohumunu da ayrıca toz yapıyoruz. Bunları karıştırıyoruz. İçine tahin, hindistan cevizi yağı, bebek bir yaşından büyükse bal değilse pekmez koyuyoruz. Benim bebeğim sevmedi açıkçası, tahin hindistan cevizi yağı pekmez katmadanki halini toz kuruyemiş hallerini daklıyorum ben. Çorbasına yumurtasına öyle ne bukursam yemeklerine serpiyorum. Diğer yaplı pekmezli halini de top top yapıyorum, ortada bırakıyorum. Yiyiyor bazen… mamasına tahin ekliyorum azcık tadını almıyor, hindistan cevizi yağını seviyor zaten. Ben de tadını sevmdim bebeğim yemiyor diye bi iki kaşık yiyiyodum, normalde hep aynı kilodayımdır bana da kilo aldırmış😅