Ayrıca kıyafet olayı çok göreceli geliyor, bebekler hızlı büyüyor genelde etraf hep kıyafet getiriyor ya da anne baba almış oluyor . Az para da olsa 200 de olsa 10€ da olsa para vermek bana daha mantıklı geliyor artık. Bu zamanda her şey çok pahalı , o paralar toplanır en azından bir ihtiyacı görülür gibi düşünüyoruz