yagmurumayss ben dokuz eylülde götürüyorum ama profesör takıplı üç tane doktor var profesör hepsi de ıyı ama dokuz Eylül bu konuda çok ıyı bence profesör olmayan doktorları da tercih edebılırsınız ımkan barsa mesafe olarak dokuz eylülün normal doktorlarını da tercih ddebılırsınız randevusu kendı sıtesınden alınıyor