Adaverta İyi akşamlar kızlar, ek gıdaya başladık bir ay oldu ve sütüm azalmaya başladı ne yediysem artmadı. Bu dönemde azalma yaşayan oldu mu naptınız? lütfen yardım daha çok erken emzirmeyi bırakmak istemiyorum 😞
1alpercocuk Adaverta lactamil bitki çayı var emziren anneler için ben akşamları içmiştim deneyim diye işe yaradı tadı da güzel. Pek çok seçenek var emziren anne çayı diye bi bakın isterseniz
havvamirac Adaverta bizde 7 ayligiz ek gidaya basladigmdan beri sütümde efsane bi azalma var. Ayni sekilde ne yediysem naptiysam artiramiyorum 😔 ve beni eskisinden daha sık emmek istiyor. Napicam valla şaştım kaldim😞
Adaverta BirVeraAnnesi35 gerçekten mi ya daha çok erken bir yaşını görürüz diyordum ama naptıysam artıramıyorum
Adaverta havvamirac BirVeraAnnesi35 şehitlere çok üzüldüm ondan m acaba dedim ama hala az geliyor bende çok şaşkınım inşallah artar sütlerimiz