pembebulut_ Merhaba bebeğim 1 yaşında emerken dişlerini geçiriyor tam ısırmıyor ama ortası gibi sonrasında sızlıyor ne sürsem hafifler acısı 😢
musfat1308 Merhaba! Aynı durumu geçen haftalarda yaşadım bilindik kremleri aldım kullandım faydasını pek göremedim bana en iyi gelen kantaron yağı oldu bulabilirsem onu al çok iyi geliyor