momyyorgun 4 yaşında kızım 1 buçuk aylık oğlum var. Oğlum full ağlıyor uyanıkken kızım desen oynamak istiyor haliyle kimseye yetemiyorum kocam geldiğinde suratım asık yorgun oluyorum ama en çok kızıma üzülüyorum çok ilgisiz kalıyor . Kreşe gitmiyor bu yıl yollayamam da başka ne yapacağım bilemiyorum . Oğlumdan dolayı çok uykusuz ve yorgunum kızıma tahammülüm kalmıyor bu çok yanlış ama bende çok yorgunum bedenen ruhen
nimossh momyyorgun yani tahammülsüzlüğünüzü en iyi ben anlarım kolaylıklar dilerim bİzde insanız yoruluyoruz haliyle kendinize çok yüklenmeyin 🥹
nimossh Aynı durumdayız benim kızımda 4 yaşında oğlum 2 buçuk aylık eşime yalvar yakar kızı kreşe yazdırdım ama bu defa kızım alışmadı tek başıma iki çocukla cebelleşiyorum ve akşam kv yemeğe çağırdım gittim 4 çeşit yemek çıkardım kv naptı oğlum geldiklerinde uyuyordu maşallah onlar gidecek olana kadar da uyanmadı tam gidecekleri sırada bacağını kıpırdattı diye kv heemenn kucağına alıp sevmeye başladı ve uykusunu açtı tamam sevmek isteyebilir sevsin de ama uyandırma işte ben de kızı da uyutup siz gidince dinlenmek istiyorum bunu insan olan anlar söylemeye gerek yok ah işimiz zor Allah bize kolaylık versin 🥲
momyyorgun nimossh gerçekten işimiz zor Allhım inşallah bir an önce güzel günler gelir böyle çok zor kızıma çok üzülüyorum sizde öyle misiniz hergün vicdan azabı çekiyorum daha geç mi kardeş yapsaydık diye
Demett nimossh bende aynı durumdayım şu an misafir kabul etmiyorum psikolojim kaldırmıyor canm artık sizde etmeyin ne misafiri kimseye gitmiyorum kimsede gelmesin
nimossh momyyorgun tabi ki vicdan azabını dibine kadar yaşıyorum ailem uzak kv destek değil köstek oluyor anlattım gibi eşim gece 1-2-3 arası geliyor işten ben tüm günüm çocuklarla bunalımdayım sinirli huysuz gergin geziyorum sürekli kızım ilgi istiyor oğlum bakım istiyor işler yapılmayı bekliyor kaça bölünecegimizi şaşırmasak anormal olurdu 🥹
nimossh Demett bunu asla yapamıyorum ya insanlara hayır diyemiyorum en kötü özelliğim bu hele misafirlik konusu hiç diyemem heralde anca evde olmamam lazım kabul etmemek için 🤷♀️
Demett nimossh demelisin canm ben valla abime söyledim dedim uzun süre kabul edemiyorum abi kusura bakmayın çocuklarım daha önemli benim için kayınvalidem e bile dedim kimse için çocuklarımı ve kendimi strese sokamam deymez benden ve ailem den kıymetli kimse yok benim için 🤗
nimossh Demett ay küserler bana kızını üstüme salar nimet bizi istemiyor çocukları sevdirmiyor diye 😂sonra kızı görüntülü arar sen annemi nasıl kovmaktan beter edersin diye hesap sorar nerden biliyorsun deme yaşandı bu 😂
Mrvalpr Benimde oğlum 4,5 yaşında kardeş istedim ikiz oldu 4 aydır Hergün neden erken davrandım diye ağladım . Hâlâ sorguluyorum. Vicdanım susmuyor .anaokuluna göndereceğim ama hastalık getirir diye de korkuyorum