Merhaba anneler, bebeğim 13 aylık 3 gün ateşle uğraştık 38.5 39.5 arası seyretti hep yüksekti. İlk gun kusmasi da vardi ve 3 4 gun istahsizlikla atesi devam etti. Kan tahlili idrar tahlili temiz, rontgende biraz gaz vardı lavman yaptım gaz çıkardı çok bisey yoktu acikcasi o yuzden cocugun sorunu bana cok gaz gibi gelmedi, 4. Gun sonunda atesi normale döndü ama kulaklarinin ön tarafinda yani yanaklarinda hafif ödemli gibi şişlik var ama artik keyfi yerinde biraz yemek yemeye de başladı ateşi de gitti. Bu azı diş olabilir mi yada baska ne olabilir tecrubeli anneler yazabilir mi lütfen sebebini bulmakta zorlanıyorum