pag Hanımlar bebeğimin burnunu şiringa ile yıkama yapıyorum.Bugün bir deliğine sıktığımda diğerinden sıvı aktı ama diğer deliğine sıktığımda sıvı gelmedi bir problem olur mu huzursuz oldum bebeğimde mızlandı biraz😔
Mukaddes_5 pag canim genzine akmistir yurmustur onda bi problem olmaz onemli olan siviyi siktiktan sonra ters cevirip sirtina elini kubbe yaparak yukardan asagi 4 5 kez vurman . Birde bebegin kucukse mutla aspiratör ile cek
pag Mukaddes_5 tam olarak böyle yapıyorum sıvı gelmeyince de tedirgin oldum 2 seferdir böyle oluyor yanlış mı yapıyorum diye düşündüm
Dedektifgadget pag uygun evet bende o aylarda başladım zaten filtre var öyle vakumlu zarar verecek kadar çekmiyor
suheyla92 pag sorun olmaz ama ben siringali yikama tercih etmiyorum doktoru da onermemisti bir miktar sıkıp babyvac ile cekiyorum